Een woord: herkenbaar

Werken in de creatieve sector is niet altijd makkelijk. Je moet vaak klanten bij de hand nemen om ze van een product te overtuigen. Nu heb je klanten in alle soorten en maten en geen een is er perfect. Het wordt hilarisch als je alle tegenwerpingen van klanten op een ontwerp (of artikel) achter elkaar zet – in een dialoog. Dan krijg je de klant uit de hel. Ik ben er nog nooit (echt niet, nog nooit) een tegengekomen. Sterker: ik vrees dat ik mezelf wel eens aan een van de opmerkingen die voorbijkomen schuldig heb gemaakt. Waarvoor mijn oprechte excuses. Toch is deze dialoog (hoewel: dialoog?) zeer herkenbaar.

Advertenties

Reageer

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: